۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

ائتلاف میلیونی صدای خاکی ها

ائتلاف میلیونی صدای خاکی ها

کانال رسمی تلگرام عاشقان حسین ع

با حضور مداحان بزرگ کشور

یکی از بهترین کانال های مذهبی کشور و مورد تایید اساتید و مداحان بزرگ کشور

ائتلاف میلیونی صدای خاکی ها




به ائتلاف میلیونی صدای خاکی ها به کمک شما تشکیل می شود

جامعه علوی پاک

هیئت جان نثاران حسین ع

telegram.me/mazhabi

به ما بپیوندید

۱۰ تیر ۹۵ ، ۰۴:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شایان شایانی

وبلاگ ما


به نام خداوند جان وخرد                           کزین برتر اندیشه بر نگذرد

سلامی به بزرگی طبیعت  به تمام دوستداران طبیعت;ما این وبلاگ را ساخته ایم تا فقط بگوییم طبیعت را میتوان بین خودمان و آیندگان تقسیم کرد یادتان باشد که زمین خانه ی دوم ما نیست بلکه خانه ی اصلی ما در جهان امروزی زمین است باید بدانیم برای رسیدن به آسمان آبی نیاز به زمین سبز است اما چیزی که مهم تر است این است که برای رسیدن به زمینی سبز به چه چیز هایی نیازمندیم؟شاید اولینش پاسخ به همین سوال باشد!ماه هم برای  این وبلاگ را به وجود آوردیم که نیاز خودمان را به زمین سبز نشان دهیم ونیز تلاش های دیگران را در این زمینه به شما نشان دهیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۳
دوستدار محیط زیست

افزایش دما آثار مخرب زیادی در بر دارد. ممکن است گیاهان و جانواران دریازی به مخاطره جدی بیفتند. زیستگاه های گیاهان و حیوانات دچار تغییرات اساسی می شوند. الگوهای آب و هوا دستخوش تغییرات می شوند و نتیجه آن وقوع سیل و خشکسالی و طوفانهای شدید مخرب خواهد بود. افزایش دما با ذوب نمودن یخهای قطبی، باعث بالا آمدن سطح آب دریاها می شود. در مناطق خاصی از زمین، بیماریهای انسانی گسترش می یابد و محصولات کشاورزی نابود می شوند.در ادامه 4 مورد از مهمترین اثار مخرب گرم شدن زمین را با هم برسی میکنیم.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۳
دوستدار محیط زیست

با رمزگشایی دی‌ان‌ای کشاورزان اولیه، معمای چگونگی گسترش روشهای کشاورزی در اروپا حل شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۹
دوستدار محیط زیست

بنزین آبدار از جمله بنزین های پاک است که با ورودش به چرخه سوخت، آلودگی هوا را از بین خواهد برد این محصول به تازگی توسط محققان یک شرکت دانش بنیان در ایران نیز تولید شده است. پیش از این ژاپن و آمریکا به این فناوری دست یافته بودند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۶
دوستدار محیط زیست

پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف، میکروب‌ها را برای تصفیه آب‌های آلوده به خدمت گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، روش جدید تصفیه بیولوژیکی که پیش از این تنها در سه کشور آمریکا، آلمان و نروژ  به کار گرفته شده بود، پس از 20 سال تلاش هم‌اکنون توسط محققان داخلی به صورت صنعتی در کشور اجرا شده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۳
دوستدار محیط زیست


با حمایت ستاد آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دو فناوری جدید یکی بومی و دیگری انتقال فناوری پس از انجام مراحل آزمایش در زمینه شیرین‌سازی آب دریاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۸
دوستدار محیط زیست

رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: تحقیقات برای تولید سوخت‌های زیستی جایگزین سوخت فسیلی در پژوهشکده بیوتکنولوژی از مدت ها پیش آغاز شده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۳
دوستدار محیط زیست

چند سال است که اپل در حال افزایش میزان انرژی مورد نیازش از منابع تجدید پذیر انرژی است. در آخرین حرکت در این راستا، اپل ۴۰ هکتار زمین از اراضی شهر کلرمونت در کارولینای شمالی را به پنل های خورشیدی مجهز می کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۴
دوستدار محیط زیست


مزارع خورشیدی امروزه یکی از راه های بهینه تولید انرژی به حساب می آیند.چندی پیش در دیجیاتو گزارش دادیم که اپل با سرمایه گذاری ۵۵ میلیون دلار قصد دارد یک مزرعه خورشیدی اختصاصی را احداث کند و انرژی لازم برای دیتا سنتر هایش را تولید نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۸
دوستدار محیط زیست

یادتان هست اول دبستان با مداد مینوشتیم  اما هر چه بزرگتر شدیم یاد گرفتیم با خودکار بنویسیم شاید به این دلیل که یادمون باشه بعضی خطا ها رو به راحتی نمیشه پاک کرد پس بر صفحه ی پاک طبیعت با خودکار اشتباه ننویسیم

میدونین چرا سرسره رو ساختن؟تا بگن بالا رفتن سخته اما سقوط آسون!این همه درخت در طی سال ها  هوای پاک تولید کردن اما ما در چندین صده...

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۳ ، ۰۵:۳۳
دوستدار محیط زیست

چکیده مقاله:

گرد و غبار یک فرایند طبیعی در مناطق بیابانی و صحراهاست که در اثر عملکرد بادهای قوی بر سطح خاک رخ داده و سبب معلق شدن ذرات ریز خاک در فضای نزدیک سطح زمین می شود. در سال های اخیر، تاثیر عوامل طبیعی همانند خشکسالی های مداوم، کاهش بارندگی و رطوبت نسبی محیط به همراه تشدید فاکتورهای محیطی نظیر استفاده بی رویه از منابع آبی مناطق بیابانی، از بین رفتن نیزارها و وقوع جنگ موجب خش کشدن تالاب ها و دریاچه های بیابان های شرق عراق و عرص ههای جنوبی کشورمان و تنک شدن یا از بین رفتن کامل پوشش گیاهی در این مناطق گردیده است. نتیجه چنین وقایعی گسترش شدید گرد و غبار که به نام ریزگرد معروف هستند، در بخش های غربی، جنوب غربی و مرکزی ایران بوده و توانسته در کوتاه مدت اثرات نامطلوبی بر محیط زیست، اقتصاد و سلامت ساکنین 17 استان کشور به ویژه شهرهای مرزی همانند اهواز و کرمانشاه بر جای گذارد.

۱۰ تیر ۹۵ ، ۰۴:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شایان شایانی

ایران می شاپ

 

با نزدیک به یک دهه فعالیت در تهیه و توزیع محصولات تله شاپینگ، لوازم خانگی، انواع لوازم آشپزخانه، جهیزیه عروس، انواع گن های لاغری، زیور الات و هزاران مدل محصولات متنوع و با کیفیت، افتخار دارد تا محصولات جدید خود را با قیمت های بسیار مناسب و کیفیت عالی، معرفی نماید.

عرضه جدیدترین محصولات تله شاپینگ

از مهمترین اجناس فروشگاه ایران می شاپ می توان به، اجناس تله شاپینگ، مانند انواع سرخ کن، خرد کن نایسر دایسر، انواع گن های لاغری مردانه و زنانه مانند شلوارک لاغری هات شیپر، گن لاغری هات شیپر، بخارشو، لوازم آشپزخانه مانند انواع چاقو، ماهیتابه، ترازو، جاروشارژی، لوازم آرایشی و بهداشتی، بند انداز، محصولات کودک مانند لوازم و اسباب بازیهای کودکان، اشاره کرد این فروشگاه بخاطر سابقه طولانی و درخشان، در تهیه اجناس با کیفیت و عرضه آنها با کمترین سود تجاری، توانسته است تا اعتماد طیف عظیمی از افراد مختلف را مخاطب قرارداده و اعتماد و رضایت خاطر انان را فراهم کند.

بصورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته فعال بوده و شما می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب هزاران محصول این فروشگاه کالای مورد نظر خود را به ساده ترین شکل ممکن سفارش داده، وجه آنرا به صورت انلاین پرداخت کرده و یا اینکه از طریق سرویس پرداخت در محل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، پس از تحویل کالای مورد نظر سفارش داده و اطمینان از سلامت آن، وجه کالا را به مامور پست پرداخت نمایید.

باید خاطر نشان کنیم که تمام محصولات عرضه شده در این فروشگاه دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و کلیه این محصولات دارای گارانتی تست سلامت می باشند.

برای بازدید از محصولات متنوع و یا خرید کالای مورد نظر خود می توانید با کلیک بر روی تصویر زیر، وارد فروشگاه ایران می شاپ شوید.

۱۰ تیر ۹۵ ، ۰۴:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شایان شایانی